Chillout roomy w pracy – potrzeba czy wymysł?

odpoczynek w pracy

Chillout room to pomieszczenie w którym pracownicy mogą odpocząć, zrelaksować się i odreagować w czasie pracy. Znaleźć w nim można przeważnie jakieś gry zręcznościowe i wygodne fotele. Według firm, które zdecydowały się na zapewnienie swoim pracownikom tego typu pomieszczeń, jest to element niezbędny do tego, aby praca wykonywana była w sposób możliwie najbardziej efektywny. Czy faktycznie chillout roomy spełniają swoją funkcję?

O pozytywnym wpływie na jakość wykonywanej pracy przekonał się pewien pracodawca w Krzyżu Wielkopolskim. Odkąd wprowadził chillout room do siedziby swojej firmy, zauważył lepsze wyniki w pracy każdego z zatrudnionych pracowników. Zadania są szybciej i sprawniej realizowane, dzięki czemu klient w krótszym terminie otrzymuje zrealizowane zlecenie. Dzięki temu w ciągu miesiąca firma jest w stanie obsłużyć większą liczbę zamówień – oraz co za tym idzie – zwiększyć dochody. A zwiększone dochody odczuwają również pracownicy, poprzez wyższe premie.

Jaką funkcję pełni chillout room w organizacji?

Jest to miejsce, które pozwala naładować akumulatory i odpowiednią dawkę energii, dzięki czemu możliwe jest wykonywanie swoich działań zawodowych przez cały dzień na takim samym poziomie efektywności. Oderwanie się od biurka i skupienie uwagi na czymś zupełnie innym, okazuje się być doskonałą formą spędzenia przerwy w pracy. Z resztą efekty mówią same za siebie.

Zostaw komentarz