Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 137105

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


- praca biurowa z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie oraz użyciu drukarki, kserokopiarki,
- praca siedząca, w wymuszonej pozycji ciała, wymagająca chodzenia,
- sporadyczna praca na wysokości do 3 m - wchodzenie na drabinę w celu sięgnięcia segregatorów, dokumentów itp. z szaf,
- możliwe podnoszenie, przenoszenie ręczne przedmiotów - segregatory, inne dokumenty.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- budynek wyposażony jest w windę umożliwiającą wjazd do holu budynku na parter, brak drzwi o odpowiednich szerokościach oraz podjazdu dla wózków inwalidzkich na wyższych piętrach,
- miejsce pracy w urzędzie znajduje się na trzecim piętrze budynku,
- w budynku nie ma łazienek dostosowanych do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Zakres zadań

  • prowadzi sprawy związane z ewidencjonowaniem czasu pracy i absencją pracowników w tym także kontrola wykorzystywania zwolnień lekarskich,
  • obsługa pracowników w zakresie szkoleń,
  • ustalanie uprawnień pracownikom do stażu pracy, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i innych świadczeń wynikających z uprawnień pracowników,
  • przygotowanie sprawozdań z zakresu zatrudnienia i wynagrodzeń,
  • prowadzenie spraw związanych z ustalaniem uprawnień pracowników do urlopów pracowniczych oraz ewidencjonowanie i kontrolowanie ich wykorzystywania,
  • prowadzenie dokumentacji pracowniczej w tym akt osobowych,
  • prowadzenie rozliczeń z PFRON poprzez składanie deklaracji lub informacji,
  • przygotowanie zaświadczeń, wystawianie legitymacji służbowych oraz innych dokumentów dotyczących spraw osobowych pracowników.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kadrowym
  • Znajomość przepisów prawa pracy, przepisów wykonawczych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Specjalista do spraw kadr

Data dodania: 2024-04-21

wykszt. wyższe, doświadczenie na stanowisku Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse Wymagania inne:

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Lokalizacja: Wielowieś (pow. ostrowski, gm. Sieroszewice), Wielowieś

Oferta