Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: znajomość programu MS Office
Uprawnienia: wymagane doświadczenie zawodowe 10 lat na stanowisku dyrektor do spraw administracji
Wymagania inne:
Bytyń
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 12 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Dyrektor do spraw administracyjnych
- przygotowywanie planów działania i planów finansowych,- nadzorowanie i koordynowanie działań operacyjnych,- wykonywanie zadań i czynności zleconych...
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Lokalizacja: Bytyń
OfertaDyrektor delegatury
Warunki pracy praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych zadania wykonywane w siedzibie delegatury oraz na...
Pracodawca: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Lokalizacja: Kalisz
Oferta