Novotel Poznań Malta
Kierownik Obsługi Pięter (K/M)
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: KOP/0924/NPM
Twoja misja
Twoją misją będzie zapewnienie najwyższej jakości usług świadczonych przez dział Obsługi Pięter poprzez zarządzanie zespołem pracowników, przestrzeganie standardów marki, w tym procedur sanitarnych, szkolenie pracowników, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, kreowanie pozytywnego wizerunku hotelu.
Co chcielibyśmy, abyś wniósł/ wniosła do zespołu
- Masz doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Rozumiesz oczekiwania gości hotelu dotyczące serwisu dostarczanego przez dział Obsługi Pięter
- Potrafisz pracować z innymi, motywować zespół i dążyć do osiągnięcia wspólnego celu
- Potrafisz bardzo dobrze zorganizować zarówno własną pracę, jak i zespołu
- Samodzielnie rozwiązujesz problemy i podejmujesz decyzje
- Potrafisz komunikować się z innymi i przekazywać im informację zwrotną
- Znasz język polski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Jesteś dyspozycyjny/a
- Chcesz się rozwijać
- Jesteś uprawniony/a do pracy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadającej charakterowi stanowiska pracy opisanego w ramach niniejszego ogłoszenia
Co oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w największej sieci hotelowej
- premie półroczne, dofinansowanie do wypoczynku i świadczenia świąteczne
- prywatną opiekę medyczną w Medicover i kartę Multisport
- spotkania integracyjne
- obiady pracownicze
- możliwość rozwoju zawodowego
- karty zniżkowe na pobyty w hotelach sieci na całym świecie
- program poleceń pracowniczych – jeśli zatrudnimy kogoś, kogo polecisz, wynagrodzimy Ci to finansowo