Problem z rozwijaniem firmy w mediach społecznościowych

media społecznościowe

Kłecko leży w powiecie gnieźnieńskim, w województwie wielkopolskim, a liczba jego mieszkańców wynosi około 2600 osób. Mieszkańcy raczej nie są w stanie w okolicy realizować się zawodowo, w związku z czym przeprowadzają się lub dojeżdżają do pracy do innych dużych miast. Są także osoby, które pragną poprawić swój byt, zakładając działalność gospodarczą, dzięki czemu nie musieliby opuszczać rodzinnej miejscowości, ale wiele z nich boi się porażki i ostatecznie rezygnuje z realizacji planów biznesowych.

Najtrudniejsze w prowadzeniu biznesu jest zdobycie pierwszych klientów, a w tym może pomóc reklama i marketing. Niestety, w dobie Facebooka, gdy wszystkie firmy z całych sił starają się zaistnieć w mediach społecznościowych, nie wystarczy mieć konta i wrzucać zwykłych postów. Sam profil firmowy na Facebooku powinien odznaczać się wysokim profesjonalizmem, dlatego warto zatrudnić osobę odpowiedzialną za obsługę kanałów społecznościowych.

Niektórzy twierdzą „to tylko Facebook” i nie przykładają dużej wagi do grafiki i treści, nie zdając sobie sprawy, jak olbrzymi błąd popełniają. Użytkownicy codziennie mają do czynienia z tak wieloma reklamami, że trzeba nie lada inwencji twórczej, aby zainteresować potencjalnych klientów. A to zainteresowanie potrafi wzbudzić specjalista ds. mediów społecznościowych. W późniejszym czasie można zrezygnować z takiej pomocy i spróbować samodzielnej komunikacji z fanami, ale na początku mieszkaniec Kłecka z nową firmą musi sporo się nauczyć.

Zostaw komentarz