W każdym dniu pracy, mamy do wykonania całą masę zadań. Wysyłamy ogrom maili, wykonujemy masę telefonów. Jakby tego było mało, to wokół przecież pracują inni współpracownicy, którzy przeprowadzając rozmowy telefoniczne robią dużo hałasu. W takim natłoku pracy, zdarzają się sytuacje, kiedy potrzebujemy załatwić daną sprawę w absolutnym spokoju i ciszy. Zdarza się bowiem, że mamy do wykonania telefon do jakieś urzędu, pytamy o konkretne dane, a wszystko co nas otacza, najzwyczajniej w świecie nam przeszkadza.
Jest to problem wielu firm w Miejskiej Górce. Ale zaledwie niewielu pracodawców jest w stanie sobie z nim poradzić. Ciężko zorganizować osobne biuro dla każdego pracownika z osobna. Poza tym wiązałoby się to z rozdzieleniem pracowników, co nie sprawdzi się w przypadku realizacji zadań grupowych. O braku integracji społecznej już nie wspominając.
Jeden pracodawca z Miejskiej Górki zastosował jednak genialne rozwiązanie tego problemu. Znalazł bowiem firmę, która dostarcza do biur innowacyjne rozwiązanie – budki telefoniczne. Brzmi niedorzecznie? A jednak spełnia swoje funkcje. Jakie zatem zastosowanie mają budki telefoniczne w biurze? Na czym polega ich fenomen? Budka to nic innego jak mini pomieszczenie, w którym znajduje się kawałek biurka i krzesełko. I nie byłoby nic nadzwyczajnego w tym, jeśli nie fakt dźwiękoszczelności. Od teraz, każdą ważną sprawę, którą pracownik musi załatwić w skupieniu, realizuje w tym specjalnym miejscu do tego przeznaczonym. Można zabrać ze sobą laptopa i podpiąć go, znajdzie się nawet gniazdko do podładowania telefonu. Rozwiązanie od razu przypadło do gustu nie tylko pracodawcom w Miejskiej Górce. Wieść o genialnym rozwiązaniu szybko dociera do właścicieli firm w całej Polsce.