Starszy Referent w Dziale Obsługi Klientów i Profilaktyki w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki

Starszy Referent
w Dziale Obsługi Klientów i Profilaktyki
w Wydziale Obsługi Klientów i Profilaktyki
w Wielkopolskim OW NFZ
 
Numer ogłoszenia: Poznań/24/28
Miejsce pracy: Poznań
Forma zatrudnienia / wymiar etatu: umowa o pracę na czas „zastępstwa:”/ etat
 
Termin składania ofert: 12 września 2024 r.

Szczegóły oferty


GŁÓWNE ZADANIA:
  • przyjmowanie wniosków o wydanie EKUZ oraz w innych sprawach związanych z realizacją przepisów o koordynacji i opieką transgraniczną oraz wydawanie EKUZ i certyfikatów tymczasowo zastępujących EKUZ,
  • przyjmowanie wniosków i realizacja zadań związanych z potwierdzaniem zleceń na wyroby medyczne, obsługa wniosków dotyczących zaopatrzenia w wyroby medyczne,
  • udostępnianie klientom informacji ustnie dotyczących udzielonych im świadczeń opieki zdrowotnej oraz kosztów tych świadczeń, a także o posiadanym prawie do świadczeń opieki zdrowotnej,
  • opracowywanie korespondencji do świadczeniobiorców w zakresie ZPO lub wniosków o wydanie karty EKUZ,
  • sporządzanie umów o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne w przypadkach nie wymagających postępowania wyjaśniającego, wydawanie umów o objęciu dobrowolnym ubezpieczeniem zdrowotnym,
  • potwierdzanie Profilu Zaufanego (PZ),
  • weryfikacja uprawnień świadczeniobiorców do świadczeń opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
  • udzielanie informacji w zakresie problematyki związanej z funkcjonowaniem systemu ubezpieczenia zdrowotnego,
  • promowanie usług e-Zdrowia.
WYMAGANIA:

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: minimum średnie, preferowane wyższe,
  • lata pracy zawodowej: minimum 3 lata – dotyczy osób z wykształceniem średnim.

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość przepisów prawa w zakresie:
    • Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r., poz. 146):
      Dział I - Rozdział 1, Dział II – Rozdział 2, 2a, 3,5, Dział III, Dział IV – Rozdział I, Dział V – Rozdział 1 art. 96-97, Rozdział 2 art. 113-117,
  • umiejętność pracy w programie Microsoft Office,
  • umiejętność współpracy w zespole oraz dobra organizacja pracy pozwalająca na terminową realizację powierzonych zadań,
  • umiejętność reagowania w sytuacjach stresowych i pracy pod presją czasu,
  • umiejętność sporządzania pism urzędowych,
  • umiejętność współpracy z klientem,
  • wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność, sumienność,
  • znajomość języka angielskiego.

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • podpisany kwestionariusz osobowy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej – dotyczy osób z wykształceniem średnim,
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
ZAPRASZAMY
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail:
julita.redlak-szukalska@nfz-poznan.pl

Naszym pracownikom oferujemy:

  • Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
  • Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
  • Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
  • Profesjonalny system szkoleń
  • Opiekę mentora
  • Możliwości awansu zawodowego
  • Miłą atmosferę w pracy
  • Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
  • Inicjatywy dbające o zdrowie

NASZE WARTOŚCI:

  • OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
  • EFEKTYWNOŚĆ
  • INNOWACYJNOŚĆ
  • SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Customer Service Specialist z j. niemieckim

Data dodania: dzisiaj

Zadania: Bieżąca obsługa klientów polsko oraz niemieckojęzycznych (stały portfel klientów) Nadzór nad cyklem zamówień klientów Mailowy oraz...

Pracodawca: ManpowerGroup

Lokalizacja: Piła

Oferta

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Data dodania: dzisiaj

Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w...

Pracodawca: Monday Development SA

Lokalizacja: Poznań

Oferta

Specjalista ds. obsługi klienta (klient B2B)

Data dodania: wczoraj

Celem stanowiska pracy jest skuteczna obsługa istniejących i nowych klientów UNIMA, prowadzenie sprzedaży przeglądów okresowych oraz realizacji...

Pracodawca: Unima System Sp. z o.o

Lokalizacja: Jasin, koło Swarzędza

Oferta