Stanowisko ds. zamówień publicznych w wydziale zamówień publicznych

Urząd Miasta Leszna
Stanowisko ds. zamówień publicznych w wydziale zamówień publicznych
Miejsce pracy: Leszno
Numer: StPr/25/0943
OBOWIĄZKI:
Osoba na tym stanowisku:- weryfikuje i opiniuje dokumentację dotyczącą prowadzonych w Urzędzie Miasta Leszna zamówień publicznych i akceptuje je pod kątem zgodności z ustawą - Prawo zamówień publicznych oraz obowiązującymi w Urzędzie Regulaminami Udzielania Zamówień Publicznych,- prowadzi we współpracy z właściwym merytorycznie wydziałem, postępowania o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwotę 170 000 zł netto, - prowadzi we współpracy z właściwym merytorycznie wydziałem, postępowania o udzielenie zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 170 000 zł netto, ,- przygotowuje i prowadzi, we współpracy z odpowiednimi komórkami merytorycznymi Urzędu oraz wybranym brokerem ubezpieczeniowym, postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków na rzecz Urzędu i jednostek organizacyjnych Miasta Leszna wskazanych przez Prezydenta,- prowadzi rejestr (w postaci elektronicznej) przeprowadzonych w Urzędzie Miasta Leszna, postępowań o udzielenie zamówień publicznych,- sporządza plan postępowań o udzielenie zamówień oraz jego aktualizację, zamieszcza plan postępowań oraz jego aktualizację na stronie internetowej www.bip.leszno.pl oraz w Biuletynie Zamówień Publicznych,- bierze udział w pracach Komisji Przetargowych powoływanych w związku z zamówieniami publicznymi,- sporządza roczne sprawozdanie o udzielonych przez Miasto Leszno zamówieniach publicznych. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej: https://bip.leszno.pl/oferta-pracy/13827/stanowisko-ds-zamowien-publicznych-w-wydziale-zamowien-publicznych-2-etaty
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe,- doświadczenie zawodowe z zakresu zamówień publicznych- znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych (przepisy prawne regulujące problematykę zamówień publicznych), o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie informacji niejawnych,- obywatelstwo polskie,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:- wykształcenie: wyższe prawnicze i/lub studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych,- co najmniej roczny staż pracy i/lub doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi w administracji publicznej,- znajomość i umiejętność stosowania przepisów, ustaw i rozporządzeń oraz innych obowiązujących przepisów związanych z realizacją zadań merytorycznych stanowiska,- umiejętność logicznego myślenia, pracy w zespole, wysławiania się i słuchania, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, kreatywność, sumienność, rzetelność, umiejętność dostosowywania się do zmieniającej sytuacji, sprawna organizacja przedsięwzięć,- umiejętność obsługi komputera (pakietu MS OFFICE, w tym Excel) i urządzeń biurowych oraz programów niezbędnych do wykonywania zadań.

Miejsce pracy:

Leszno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 do 6 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

- wynagrodzenie zasadnicze w zależności od posiadanego doświadczenia zawodowego w zakresie zamówień publicznych- dodatek za wysługę lat (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Powiązane

Podobne ogłoszenia: