Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim


Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Poznań
 

Dołącz do zespołu obsługującego znanego dostawcę usług cyfrowych. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!

Opis i wymagania:

Dołącz do zespołu obsługującego klientów koncernu energetycznego. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!

U nas otrzymasz:
  • Wynagrodzenie w wysokości 7000 zł brutto + premię (do 1800 zł brutto)
  • Możliwość pracy z domu i komputer stacjonarny wraz z niezbędnym oprogramowaniem.
  • Szkolenie wdrażające (6 tygodni, zdalnie) i wsparcie w codziennej pracy.
  • W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
  • Realne możliwości awansu - ponad 90% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
  • Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
  • Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Medicover), dofinansowanie wypoczynku,
  • Kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!
Jak wygląda dzień pracy?

Zapoznajemy  się z  bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Odbieramy połączenia i pomagamy klientom w codziennych sprawach związanych z dostawami prądu i gazu. Najpopularniejsze pytania dotyczą m.in. faktur, doradztwa w zakresie wyboru taryfy, aktualizacji danych czy rozpatrywania reklamacji. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team Leadera.
 
Wyróżniają Cię:
  • Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.
  • Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym - od poniedziałku do piątku, w przedziale godz. 08:00 - 18:00.
  • Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Specjalista ds. rezerwacji i obsługi klienta

Data dodania: wczoraj

obsługa systemów rezerwacyjnych operatorów morskich i kompleksowe zarządzanie rezerwacjami promowymi utrzymywanie relacji z obecnymi klientami oraz aktywne...

Pracodawca: Promy Cargo sp. z o.o.

Lokalizacja: Poznań

Oferta

Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

Data dodania: 2025-10-07

Twoje zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS. Nasze oczekiwania...

Pracodawca: Elis Textile Service Sp. z o.o.

Lokalizacja: Kalisz

Oferta

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z j. niemieckim

Data dodania: 2025-10-05

Opis stanowiska: Dołącz do zespołu CX (Customer Experience) obsługującego klientów koncernu energetycznego. Odbieranie połączeń i profesjonalne...

Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: Poznań

Oferta