Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego

Dynamicznie rozwijająca się firma ICH Poland Sp. z o.o. sp. k. będąca wyłącznym dystrybutorem i autoryzowanym serwisem wiodących producentów dozowników służących m.in. do barwienia farb, tynków i lakierów, poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
  • Odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem e-maila, telefonu oraz czatu
  • Przyjmowanie, planowanie i koordynowanie zleceń serwisowych (napraw i czyszczenia mieszalników do farb)
  • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia sprawnej obsługi klienta
  • Monitorowanie satysfakcji klientów oraz proponowanie usprawnień
  • Dbanie o terminowość wykonywanych zleceń
  • Przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klienta i analizy potrzeb klientów
Wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację telefoniczną i mailową
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w kontekście międzynarodowym
  • Sprawna obsługa komputera (zwłaszcza program Excel)
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność planowania pracy
  • Dokładność i sumienność
  • Mile widziane osoby z zainteresowaniami technicznymi, majsterkowaniem
Oferujemy:
  • Miłą atmosferę w bardzo zgranym zespole
  • Szkolenia zagraniczne u producentów maszyn
  • Dofinansowanie do Kart Multisport
  • Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie
  • Możliwość skorzystania z pakietu medycznego
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Stabilne i długoterminowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest ICH Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Plewiskach, przy ul. Owsianej 5. Dane zbierane są na potrzeby obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody również dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Mają Państwo prawo do wglądu w treść Państwa danych i ich poprawiania oraz usuwania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych – jak np. stan cywilny – jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody. Nie wymagamy od Państwa zamieszczania zdjęcia w CV i/lub liście motywacyjnym. Jeśli jednak dołączą je Państwo, jest to jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie swojego wizerunku w celach rekrutacyjnych.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Pracownik obsługi klienta

Data dodania: 2024-11-02

Obsługa urządzenia multimedialnego, systemu zarządzania ruchem, przyjmowanie reklamacji, monitoring. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze...

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu

Lokalizacja: Kalisz

Oferta

Specjalista ds. obsługi klienta

Data dodania: 2024-11-02

Archiwizacja danych, dokumentów wysyłkowych, aktualizacja baz danych, przygotowanie próbek, dokumentacji eksportowych, współorganizacj targów...

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Pile

Lokalizacja: Wysoczka

Oferta

Pracownik ds. obsługi klienta

Data dodania: 2024-10-25

kontakt telefoniczny i mailowy z klientem hiszpańsko języcznym, wymiana korespondencji mailowej i telefonicznej z klientem hiszpańsko języcznym Wymagania...

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Lokalizacja: Poznań

Oferta