Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
- Komunikacja z klientami (telefon, czat, e-mail) w celu zapewnienia satysfakcji i informacji.
- Dokumentacja interakcji w systemie CRM.
- Identyfikacja problemów klientów i proponowanie rozwiązań.
- Współpraca zespołowa w realizacji celów.
- Entuzjastyczne i wsparcie każdego klienta.
- Rozwiązywanie problemów przy użyciu odpowiednich narzędzi.
Wymagania:
- Chęć rozwoju w obszarze obsługi klienta.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2.
- Umiejętność korzystania z IT i narzędzi technologicznych.
- Dbałość o szczegóły i skupienie na rozwiązaniach.
- Gotowość do ciągłej nauki i poznawania nowości.
Mile widziane:
- Doświadczenie w obsłudze klientów z sektora premium.
- Zainteresowanie najnowszymi technologiami.
- Znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
- Pracę w znanej, luksusowej marce z obsługą premium.
- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet benefitów.
- Szkolenia i możliwość rozwoju umiejętności.
- Wspierające i integrujące środowisko pracy.
- Wsparcie lidera zespołu.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Data dodania:
dzisiaj
Udzielanie pomocy klientom przez telefon i e-mail, Dostarczanie wsparcia technicznego, w tym testy szybkości internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje...
Pracodawca: Concentrix
Lokalizacja:
OfertaCustomer Service Advisor with German
Data dodania:
2025-03-10
Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract...
Pracodawca: Concentrix
Lokalizacja:
OfertaPracownik ds. obsługi klienta z językiem niemieckim luksusowej marki
Data dodania:
2025-03-09
Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej...
Pracodawca: Concentrix
Lokalizacja: Poznań
Oferta