Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej
Miejsce pracy: woj. wielkopolskie
Zadania:
Co będziesz robić?
  • Odpowiadać na zapytania klientów telefonicznie, mailowo i przez czat. Utrzymywać aktualną dokumentację w systemie CRM. Współpracować z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizować wiedzę o ofertach i politykach firmy.
Wymagania:
  • Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
  • Bardzo dobra znajomość duńskiego (min. C1) i angielskiego (min. B2).
  • Umiejętność zachowania spokoju i skupienia podczas interakcji z klientem.
  • Pasja do nauki.
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie. Możliwość pracy zdalnej. Pakiet korzyści: opieka zdrowotna, ubezpieczenie, system benefitów. Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę. Szkolenia i możliwości rozwoju.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Data dodania: dzisiaj

sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod...

Pracodawca: KERA AWAK Sp. z o.o.

Lokalizacja: Buk

Oferta

Specjalista obsługi klienta

Data dodania: 2025-07-05

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz...

Pracodawca: Concentrix

Lokalizacja: Poznań

Oferta

Pracownik ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Data dodania: 2025-07-03

Obowiązki: Analiza procedur, odpowiedzi na pytania klientów. Doradztwo techniczne, organizacja wizyt serwisowych. Propozycje dodatkowych usług i...

Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja:

Oferta