Specjalista ds. obsługi klienta i administracji

GREEN LINE CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Specjalista ds. obsługi klienta i administracji
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/25/1827
OBOWIĄZKI:
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa inforlinii, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie dokumentów, wprowadzanie umów do systemu, sporzadzanie pełnomocnictw do umów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS OFFICE
Uprawnienia: dokładność
Uprawnienia: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Uprawnienia: doświadczenie - 1 rok


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 300 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Data dodania: wczoraj

Obsługa zgłoszeń klientów przez portal oraz e-mail. Rozwiązywanie spraw związanych z członkostwami. Rozpatrywanie reklamacji i udzielanie odpowiedzi na...

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: Poznań

Oferta

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim lub słowackim

Data dodania: 2025-09-05

Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z...

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: Leszno

Oferta

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

Data dodania: 2025-09-04

Zadania: Prezentowanie usług firmy klientom bezpośrednio i telefonicznie Przygotowywanie ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klienta Obsługa klienta i...

Pracodawca: ESline Sp. z o.o.

Lokalizacja: Poznań

Oferta