Liga Obrony Kraju
Ośrodek Szkolenia Kierowców
poszukuje do pracy na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Poznań
Główne obowiązki:
- Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia,
- Pozyskiwanie nowych klientów,
- Promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji,
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń,
- Rozliczanie paliwa, kart drogowych (także przy wykorzystaniu monitorowania GPS),
- Bieżąca współpraca z księgowością, instruktorami i wykładowcami,
- Prowadzenie kasy Ośrodka,
- Sporządzanie raportów i sprawozdań.
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe, w obszarze administracji lub logistyki/transportu,
- Prawo jazdy kat. B,
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
- Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- System wynagradzania uzależniony od wyników w pracy,
- Nagrody jubileuszowe.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Pracownik do spraw obsługi klienta- eksportu
Data dodania:
2025-05-02
- obsługa zamówień i ich realizacja;- pozyskiwanie klientów z rynku zagranicznego;- przygotowywanie ofert;- negocjowanie warunków handlowych i sprzedaż...
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Lokalizacja: Margonin
OfertaSpecjalista ds. obsługi klienta
Data dodania:
2025-04-29
stała komunikacja z członkami zespołu, pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim, ponieważ firma działa pod marką...
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Lokalizacja: Poznań
OfertaSpecjalista ds. Obsługi Klienta
Data dodania:
2025-04-27
Twoje zadania: Odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat) Koordynowanie zleceń serwisowych (naprawy, czyszczenie mieszalników do farb)...
Pracodawca: ICH POLAND SP. Z O.O.
Lokalizacja: Poznań
Oferta