Specjalista do spraw zamówień publicznych

Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Specjalista do spraw zamówień publicznych
Miejsce pracy: Śrem
Numer: StPr/25/0086
OBOWIĄZKI:
1. przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz prowadzenie dokumentacji toczących się postępowań, celem wyłonienia wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 2. uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, współpraca z innymi członkami komisji; 3. nadzór nad zamówieniami poniżej progu przetargowego, weryfikacja wniosków zakupowych komórek organizacyjnych i określanie odpowiednich trybów postępowań zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz regulaminem wewnętrznym Zakładu; 4. prowadzenie ewidencji zamówień publicznych; 5. przygotowywanie planu zamówień, sprawozdań z udzielanych zamówień publicznych, w tym rocznego sprawozdania do Urzędu Zamówień Publicznych o udzielonych zamówień6. przygotowywanie umów cywilno-prawnych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

[Inne] : 1.posiada wykształcenie wyższe preferowane na kierunkach: zamówienia publiczne, prawo, administracja,2.bardzo dobrze zna ustawę Prawo zamówień publicznych, rozporządzenia wykonawcze i inne wytyczne w tym zakresie, a także potrafi je stosować w praktyce (warunek bezwzględny), 3.posiada doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych

Miejsce pracy:

Śrem


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 7 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Młodszy specjalista do spraw zamówień publicznych i umów

Data dodania: 2025-03-10

- Weryfikacja kryterium uczestnictwa w danym przetargu oraz szczegółowa analiza dokumentacji i przetargowej- Sumienne i dokładne przygotowywanie pełnej...

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Lokalizacja: Leszno

Oferta