Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Specjalista do spraw zamówień publicznych
Miejsce pracy: Śrem
Numer: StPr/25/0086
OBOWIĄZKI:
1. przygotowywanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz prowadzenie dokumentacji toczących się postępowań, celem wyłonienia wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 2. uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, współpraca z innymi członkami komisji; 3. nadzór nad zamówieniami poniżej progu przetargowego, weryfikacja wniosków zakupowych komórek organizacyjnych i określanie odpowiednich trybów postępowań zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz regulaminem wewnętrznym Zakładu; 4. prowadzenie ewidencji zamówień publicznych; 5. przygotowywanie planu zamówień, sprawozdań z udzielanych zamówień publicznych, w tym rocznego sprawozdania do Urzędu Zamówień Publicznych o udzielonych zamówień6. przygotowywanie umów cywilno-prawnych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
[Inne] : 1.posiada wykształcenie wyższe preferowane na kierunkach: zamówienia publiczne, prawo, administracja,2.bardzo dobrze zna ustawę Prawo zamówień publicznych, rozporządzenia wykonawcze i inne wytyczne w tym zakresie, a także potrafi je stosować w praktyce (warunek bezwzględny), 3.posiada doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Śrem
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 7 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Młodszy specjalista do spraw zamówień publicznych i umów
Data dodania:
2025-03-10
- Weryfikacja kryterium uczestnictwa w danym przetargu oraz szczegółowa analiza dokumentacji i przetargowej- Sumienne i dokładne przygotowywanie pełnej...
Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Lokalizacja: Leszno
Oferta