Pracownik ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: woj. wielkopolskie
Obowiązki:
- Analiza procedur, odpowiedzi na pytania klientów.
- Doradztwo techniczne, organizacja wizyt serwisowych.
- Propozycje dodatkowych usług i ubezpieczeń.
- Obsługa klientów dla prestiżowej marki.
Wymagania:
- Biegła obsługa komputera.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1.
- Umiejętności aktywnego słuchania i skutecznej komunikacji.
- Wymagane stałe łącze internetowe, minimalne prędkości: 5 Mbps pobieranie, 2 Mbps wysyłanie.
Szukamy osób, które:
- Charakteryzują się dokładnością, empatią, gotowością do nauki.
- Chcą się rozwijać niezależnie od posiadanych doświadczeń.
Oferujemy:
- Rozwój, wsparcie i mapę kariery dla każdego pracownika.
- Wynagrodzenie 7100 zł brutto miesięcznie plus premia do 2000 zł.
- Możliwość pracy stacjonarnej, zdalnej lub hybrydowej (Gdańsk, Olsztyn).
- Szkolenie wprowadzające i codzienne wsparcie.
- Realne ścieżki awansu, promocja wewnętrznego personelu.
- Program poleceń pracowniczych z bonusem do 3000 zł.
- Pakiet benefitów: opieka zdrowotna, karta sportowa, wsparcie finansowe na wypoczynek.
- Rozwijanie umiejętności w obszarze nowoczesnych rozwiązań Customer Experience.
- Praca w zespole z 1200 specjalistami w Polsce.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Data dodania:
wczoraj
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie...
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja:
OfertaCustomer service specialist in the automotive industry with Danish
Data dodania:
2025-06-19
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate...
Pracodawca: Concentrix
Lokalizacja:
OfertaKonsultant ds. klienta w sektorze motoryzacyjnym z językiem duńskim
Data dodania:
2025-06-13
Odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, email i czat. Utrzymywanie aktualnych danych w systemie CRM. Współpraca zespołowa dla lepszej obsługi...
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja:
Oferta