Pracownik centrum obsługi telefonicznej

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Pracownik centrum obsługi telefonicznej
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/24/2959
OBOWIĄZKI:
Nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną w tym w języku rosyjskim (branża IT - usługi w zakresie programowania, tworzeniu, implementacji i zarządzaniu technologiami służącymi do przetwarzania i przechowywania informacji, wsparcia klientów na infolinii), prowadzenie rozmowy telefonicznej zgodnie z procedurami wymaganymi przez firmę; udzielanie informacji o usługach/ofertach/produktach, wykonywanie badań ankietowych; informowanie o statusach realizowania zleceń, promowanie firmy, jej produktów i usług.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

5- miesięcy doświadczenia zawodowego

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

Data dodania: dzisiaj

Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów...

Pracodawca: T-Mobile Polska

Lokalizacja: Kalisz, Galeria Amber

Oferta

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

Data dodania: 2024-09-17

Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów...

Pracodawca: T-Mobile Polska

Lokalizacja: Poznań, CH Posnania

Oferta

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

Data dodania: 2024-09-17

Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów...

Pracodawca: T-Mobile Polska

Lokalizacja: Poznań

Oferta