Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych i spraw obronnych

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych i spraw obronnych
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/25/1222
OBOWIĄZKI:
opracowywanie i aktualizacja dokumentów planistycznych WWK OHP, obowiązujących na wypadek zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny; współudział w realizacji reklamowania pracowników WWK OHP od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej; współdziałanie z Terenowymi Organami Administracji Wojskowej w zakresie realizacji przydziałów mobilizacyjnych, świadczeń osobistych i rzeczowych; koordynowanie przygotowania i aktualizowania regulaminu organizacyjnego WWK OHP na czas W; realizacja przedsięwzięć organizacyjnych dotyczących funkcjonowania Stałego Dyżuru; gromadzenie, aktualizacja oraz znajomość dokumentów normatywnych dotyczących spraw obronnych w WWK OHP; organizowanie działalności w zakresie realizacji zadań z zarządzania kryzysowego oraz współpraca z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi ds. bezpieczeństwa ludności i zarządzania kryzysowego według właściwości miejscowej; opracowywanie dokumentacji szkoleniowej oraz przygotowywanie i realizacja szkolenia obronnego z pracownikami realizującymi zadania obronne w WWK OHP; udział w odprawach rozliczeniowo zadaniowych i szkoleniach obronnych organizowanych przez Komendę Główną OHP; pomoc w prowadzeniu analizy dokumentacji, obszarów oraz zasad ochrony danych osobowych.Pierwsza umowa na okres próbny kolejna na czas określony i nieokreślony.Praca w godz. 7.45-11.45 (do ustalenia)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: OBSŁUGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE
Uprawnienia: doświadczenie na podobnym stanowisku


Wymagania inne:

Umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia, zdolności organizacyjne oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach; odporność na stres, dobra komunikacja interpersonalna; bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność; umiejętność ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu; znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i internetuUprawnienia: obywatalstwo polskie; poświadczenie bezpieczeństwa wydane przez ABW albo SKW; ukończenie szkolenia z informacji niejawnych; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 3 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Podinspektor

Data dodania: wczoraj

Zakres zadań: przeprowadzanie wizyt monitoringowych oraz kontroli na miejscu mających na celu sprawdzenie prawidłowości wykorzystania środków w ramach...

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Lokalizacja: Poznań

Oferta

Pracownik administracyjno- biurowy

Data dodania: 2025-05-07

aktywny udział w pracach działu transportu,wprowadzanie danych do systemów informatycznych,przygotowywanie dokumentów transportowych,wsparcie w planowaniu...

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Lokalizacja: Leszno

Oferta

Pracownik administracyjno-biurowy

Data dodania: 2025-05-07

nadzór i koordynacja procesu produkcyjnego betonu, współpraca z klientami i dostawcami, inwentaryzacja materiałów wykorzystanych do produkcji,...

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Turku

Lokalizacja: Przykona

Oferta