Inspektor wojewódzki

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 151637

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu (w kontrolowanych jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego)
  • obsługa poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
  • konieczność poruszania się po Urzędzie w celu przekazania lub odebrania dokumentów
  • stanowisko pracy znajduje się na VIII piętrze budynku biurowego
  • budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami
  • budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami

Zakres zadań

  • kontroluje prawidłowość realizacji zadań samorządu gminnego, powiatowego i województwa z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej
  • kontroluje realizację zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej wykonywanych przez podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej
  • nadzoruje prawidłowość realizacji zadań samorządu gminnego, powiatowego i województwa z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej
  • monitoruje zjawisko przemocy domowej
  • sprawuje nadzór nad realizacją zadań samorządu gminnego, powiatowego i województwa, w tym nad jakością działalności jednostek organizacyjnych pomocy społecznej oraz nad jakością usług, dla których minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego określił standardy, a także nad zgodnością zatrudnienia pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej z wymaganymi kwalifikacjami
  • rozpatruje skargi i wnioski, petycje oraz listy, a także udziela odpowiedzi na pytania obywateli, posłów, senatorów i instytucji w sprawach pomocy społecznej w celu rozwiązywania bieżących problemów, a tym samym poprawy jakości działalności tych jednostek
  • sporządza sprawozdawczość oraz przekazuje ją ministrowi właściwemu do spraw zabezpieczenia społecznego, w tym również w formie dokumentu elektronicznego z zastosowaniem systemu teleinformatycznego
  • dokonuje bieżącej analizy stanu prawnego ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień z zakresu pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań Oddziału

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku: prawo, pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, psychologia, politologia, politologia i nauki społeczne, socjologia, polityka społeczna, nauka o rodzinie, lub innym uzupełnionym studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, pedagogiki specjalnej lub resocjalizacji
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w instytucjach lub innych podmiotach realizujących zadania na rzecz przeciwdziałania przemocy domowej lub zaświadczenie o ukończeniu szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej w wymiarze co najmniej 100 godzin albo specjalizacja II stopnia w zawodzie pracownik socjalny ze specjalnością „praca socjalna z osobą i rodziną z problemem przemocy”
  • znajomość ustawy o pomocy społecznej, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej oraz innych aktów prawnych niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań
  • umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • komunikatywność

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Inspektor

Data dodania: wczoraj

Warunki pracy - praca jednozmianowa w godzinach od 7:30 do 15:30; - budynek nie jest przystosowany do osób niepełnosprawnych; - budynek nie posiada windy;...

Pracodawca: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim

Lokalizacja: Poznań

Oferta

Starszy inspektor

Data dodania: 2025-05-09

Warunki pracy - pomieszczenie z oświetleniem naturalnym i sztucznym, usytuowane na drugim piętrze budynku, bez windy, - praca przy monitorze ekranowym w...

Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Kole

Lokalizacja: Koło

Oferta

Inspektor

Data dodania: 2025-05-08

Warunki pracy praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie urzędu z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych stres związany z obsługą...

Pracodawca: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Lokalizacja: Poznań

Oferta