Inspektor ds. księgowości budżetowej

Burmistrz Miasta Luboń ogłasza nabór na stanowisko:
Inspektor ds. księgowości budżetowej
Miejsce pracy: Luboń
I. Zakres podstawowych zadań:
  • Prowadzenie rejestru środków trwałych, pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.
  • Kwalifikowanie zakupów do ujęcia w Ewidencji kont 013 i 020.
  • Sporządzanie sprawozdań GUS SG-1 (w zakresie środków trwałych).
  • Ustalanie zobowiązania Vat Urzędu i nadzór nad jednostkami podległymi Miastu w zakresie zobowiązań Vat.
  • Rozliczanie delegacji służbowych.
  • Wystawianie not księgowych.
  • Kontrola jednostek podległych Miastu w zakresie realizacji dochodów i wydatków.
  • Dekretacja budżetowa dokumentów księgowych.
  • Bieżąca analiza obowiązujących przepisów w zakresie wykonywanych czynności, oraz zgłaszanie na bieżąco przełożonym wprowadzonych ustawowych zmian celem dostosowania ich do obowiązującego stanu prawnego.
II. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:
  • niezbędne:
    • Wykształcenie wyższe – ekonomiczno/finansowe.
    • Staż pracy i doświadczenie w księgowości – 3 lata.
    • Obywatelstwo polskie.
    • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
    • Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne.
    • Posiadanie ogólnej znajomości zasad księgowości budżetowej, planu kont, klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych.
    • Posiadanie wystarczającej wiedzy i umiejętności do prowadzenia księgowości komputerowej i samodzielnej obsługi programów komputerowych do prowadzenia księgowości.
    • Posiadanie umiejętności sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia.
    • Biegła obsługa komputera (Microsoft Office, środowisko Windows, Internet)
  • dodatkowe:
    • ekonomiczne jednolite studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe.
    • doświadczenie w pracy w administracji samorządowej ( podobne stanowisko pracy) 
    • znajomość zagadnień JST,
    • komunikatywność, konsekwencja w realizacji zadań, dokładność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa,
    • wysoki poziom zaangażowania w powierzone obowiązki, odporność na stres dyspozycyjność i zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole.
III. Warunki pracy na stanowisku pracy:
  • praca w wymiarze pełnego etatu,
  • praca w pozycji siedzącej, wymagającej szczególnej koncentracji,
  • praca w budynku nieprzystosowanym do potrzeb osoby niepełnosprawnej, jednocześnie wymagająca wyjść poza budynek,
  • praca w zespole i w warunkach stresu,
  • praca wymagająca znajomości przepisów prawa, w tym ustaw: z zakresu finansów publicznych, o samorządzie gminnym,  instrukcja kancelaryjna.
  • wynagrodzenie zasadnicze od 4 500 zł do 5 600 zł brutto (plus do 20% dodatku za staż pracy).

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Księgowa

Data dodania: wczoraj

- Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Obsługa komputera Uprawnienia: Zdolność analitycznego myślenia Wymagania inne:

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach

Lokalizacja: Oborniki

Oferta

Księgowa / Księgowy

Data dodania: 2024-09-18

Opis stanowiska wprowadzanie danych do systemu księgowego; weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; księgowanie wyciągów bankowych...

Pracodawca: Bax-Baumaschinen Sp. z o.o.

Lokalizacja: Suchy Las

Oferta

Księgowy

Data dodania: 2024-09-17

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa wykonywana w siedzibie urzędu, praca wykonywana...

Pracodawca: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Lokalizacja: Piła

Oferta