Inspektor ds. inwestycji

Urząd Miejski w Zdunach
Inspektor ds. inwestycji
Miejsce pracy: Zduny
Numer: StPr/25/0982
OBOWIĄZKI:
I. Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie, 2. wykształcenie wyższe, 3. co najmniej 3-letni staż pracy lub 3-letni prowadzenia działalności gospodarczej, 4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, 5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6. nieposzlakowana opinia.II. Wymagania dodatkowe: 1. doświadczenie zawodowe związane z realizacją inwestycji i zamówień publicznych, 2. znajomość ustaw o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo Budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych i akty wykonawcze, 3. znajomość zasad planowania i realizacji inwestycji, 4. biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, 5. umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa, 6. umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, odpowiedzialność, terminowość w załatwianiu spraw, komunikatywność. III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. planowanie, przygotowanie, realizacja i rozliczenie zadań inwestycyjnych i remontowych; 2. udział w ustalaniu potrzeb inwestycyjnych i remontowych, przy uwzględnianiu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i lokalnych potrzeb społecznych; 3. określenie rozmiaru inwestycji, wybór w trybie zamówień publicznych jednostki projektowej, uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót; 4. koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzeniem projektów technicznych; 5. ustalanie kosztu inwestycji oraz udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok; 6. przygotowanie umów lub pełnomocnictw z zakresu obowiązków i odpowiedzialności dla inspektora nadzoru inwestorskiego; 7. sporządzanie wniosków o przyznanie pozabudżetowych środków finansowych na realizację inwestycji i remontów, koordynowanie działań związanych z przebiegiem robót; 8. przekazywanie do użytku inwestycji i rozliczanie jej kosztów poprzez: a) sprawdzenie kalkulacji przedkładanych przez wykonawcę, b) sporządzenie końcowych zestawień kosztów realizacji inwestycji i remontów, c) wyegzekwowanie od projektanta lub wykonawcy należnych odszkodowań lub kar umownych, d) sporządzanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawie przekazania inwestycji do użytkowania, e) organizowanie lub udział w przeglądach gwarancyjnych; 9. opiniowanie zamierzeń inwestycyjnych innych inwestorów w zakresie zgodności z planowanymi i realizowanymi inwestycjami gminnymi; 10. przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o uzyskanie środków z funduszy Unii Europejskiej i innych pozabudżetowych; 11. sporządzanie strategii rozwoju gminy, jej aktualizowanie i monitorowanie.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Zduny


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 440 do 7 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Inspektor

Data dodania: 2025-12-09

- prowadzenie działalności inspekcyjno-kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego- prowadzenie postępowań administracyjnych z...

Pracodawca: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lesznie

Lokalizacja: Leszno

Oferta

Inspektor

Data dodania: 2025-12-04

Warunki pracy 1. praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych, 2. praca wymaga podejmowania decyzji, 3. wykonywanie czynności...

Pracodawca: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lesznie

Lokalizacja: Leszno

Oferta

Podinspektor ds. drogownictwa i gospodarowania mieniem komunalnym

Data dodania: 2025-12-02

Wykształcenie wyższe, doświadczenie nie jest wymagane.Umiejętności administracja i pokrewneObsługa urzędu gminy w zakresie ochrony środowiska Zakres...

Pracodawca: Urząd Gminy Ostrów Wielkopolski

Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Oferta