Główny Specjalista

Ogłoszenie numer: 9835669, z dnia 2025-05-13
Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu,
Departament Administracyjny
 
poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze:
Główny Specjalista
Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań
Nr ref.: 38/2025

Liczba etatów: 2

 

Wykształcenie: wyższe

 

Zakres obowiązków:
  • administrowanie nieruchomościami Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
  • bieżące monitorowanie i zapewnienie właściwego stanu technicznego i eksploatacji siedzib Urzędu
  • opracowywanie zbiorczej listy potrzeb remontowych i inwestycyjnych Urzędu
  • przygotowywanie i analiza oraz nadzór nad prawidłową realizacją umów związanych z funkcjonowaniem Urzędu oraz jego bieżącą obsługą, w szczególności opracowywanie projektów umów m.in. na realizację prac serwisowych, konserwacyjnych, naprawczych oraz zlecanie usuwania awarii w zakresie instalacji, systemów i urządzeń
  • przygotowywanie planów rzeczowo – finansowych oraz zgłaszanie potrzeb do projektu budżetu w zakresie prowadzonych spraw tj. w szczególności dotyczących inwestycji i remontów, przeglądów budowlanych i gwarancyjnych oraz innych nakładów związanych z funkcjonowaniem obiektów Urzędu
  • zlecanie oraz nadzór nad terminowym przeprowadzaniem przeglądów technicznych, wynikających z obowiązujących przepisów tj. m.in. ustawy Prawo Budowlane, dokumentacji powykonawczej oraz warunków gwarancji, w zakresie nieruchomości Urzędu oraz zlokalizowanych w nich instalacji oraz urządzeń
  • bieżące monitorowanie systemu BMS (Building Managment System) w zakresie właściwego działania budynku tj. w szczególności sygnalizacji wykrywanych awarii i nieprawidłowości lub braku działania urządzeń
  • współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu realizacji remontów i inwestycji, przygotowywanie dokumentacji, projektów umów, nadzorowanie pracy inwestora zastępczego oraz inspektorów nadzoru inwestorskiego, przeprowadzanie i uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych remontów i inwestycji wraz z rozliczaniem ich kosztów
  • tworzenie planów zakupu Oddziału tj. w szczególności materiałów eksploatacyjnych, wyposażenia, zgłaszanie w tym zakresie potrzeb do projektu budżetu oraz dokonywanie zakupów i ich rozliczanie zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • przygotowywanie dokumentacji dotyczącej realizacji zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane w zakresie prowadzonych spraw w tym zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
Wymagania niezbędne:
  • min. 4-letni staż pracy na stanowiskach w obszarze zarządzania/administrowania nieruchomościami
  • umiejętność działania w systemach informatycznych
  • umiejętność przygotowywania umów z podmiotami zewnętrznymi
  • znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem obiektami
  • znajomość zagadnień ustawy Prawo budowlane
  • znajomość zagadnień ustawy Prawo zamówień publicznych
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu Ms Office, w tym Word i Excel
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność analitycznego myślenia
Wymagania dodatkowe:
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • samodzielność
Informacje o warunkach i miejscu pracy:

Nowoczesny budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnością. Praca przy komputerze, nadzór nad nieruchomościami na terenie miasta Poznania.

Oferujemy:
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny

Powiązane

Podobne ogłoszenia: