Ogłoszenie numer: 10039237, z dnia 2025-07-17
Klient portalu Praca.pl
Asystent / Asystentka
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- Organizacja pracy biura oraz obsługa bieżących spraw administracyjnych
- Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach i koordynacja spotkań
- Współpraca z firmami zewnętrznymi i dbanie o obieg dokumentów
- Organizacja podróży służbowych i wydarzeń firmowych
- Udział w projektach oraz tworzenie raportów i zestawień
Wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy biurowej lub administracyjnej
- Wykształcenie wyższe, mile widziane administracyjne
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)
- Bardzo dobra obsługa MS Office, w tym Outlook i Excel
- Umiejętność pracy pod presją, wysoka kultura osobista i dobra organizacja pracy
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od umiejętności
- Ubezpieczenie grupowe oraz karta sportowa
- Możliwość rozwoju zawodowego
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Asystent / Asystentka zarządu
Opis stanowiska: organizowanie pracy biura dbałość o sprawny obieg informacji i dokumentów współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie sprawnego...
Pracodawca: MDM-DRUK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Lokalizacja: Poznań
OfertaAsystent / Asystentka Dyrektora
Twój zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy biura, koordynacja działań promocyjnych w Dziale Zakupów, monitoring działań konkurencji, dbanie o...
Pracodawca: Transgourmet Polska
Lokalizacja: Poznań
OfertaAsystent / Asystentka Prezesa Zarządu
Zakres obowiązków: Ścisła współpraca z Prezesem Zarządu, w tym: prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie i rozliczanie podróży służbowych,...
Pracodawca: Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.
Lokalizacja: Poznań
Oferta