




Aktualnie poszukujemy kandydata / kandydatki na stanowisko
Asystent / Asystentka Prezesa Zarządu
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków:
- Ścisła współpraca z Prezesem Zarządu, w tym: prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie i rozliczanie podróży służbowych, pilnowanie realizacji zadań, redagowanie pism
- Prowadzenie biura Rady Strategicznej (opracowywanie programu posiedzeń, protokołowanie, kompletowanie dokumentacji)
- Zbieranie danych - analiza, raportowanie, tworzenie prezentacji oraz podsumowań (sprawozdań, notatek)
- Monitorowanie realizacji budżetu Pionu Finansów i Organizacji – wyjaśnienia rozbieżności z odpowiednimi działami
- Pilnowanie realizacji ustaleń, dalszego zlecenia zadań do innych pracowników etc.
- Współpraca z Uczelniami Grupy Merito
Umiejętności i wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Umiejętność budowania dobrych relacji z ludźmi (komunikatywność, nienaganna kultura osobista, dobra prezencja)
- Doskonała organizacja własnej pracy (zadaniowość, planowanie, zarządzanie swoim czasem oraz pracą Przełożonego)
- Wykształcenie wyższe
- Samodzielność, sumienność i dokładność
- Obsługa komputera i środowiska MS365 (Teams, Outlook, Sharepoint, Power Point)
- Umiejętność korzystania z podstawowych narzędzi AI
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (Business English będzie dodatkowym atutem)
- Znajomość branży szkolnictwa wyższego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na cały etat.
- Dodatkowe dni wolne w roku (ok. 5-7 dni)
- Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura.
- Możliwość podjęcia studiów na jednym z Uniwersytetów Grupy Merito na preferencyjnych warunkach po 6 miesiącach pracy.
- Naukę języka angielskiego z dofinansowaniem przez pracodawcę po 6 miesiącach pracy.
- Możliwość skorzystania z kafeterii benefitów na dogodnych warunkach oraz opiekę medyczną Medicover (pakiet podstawowy w cenie 1 zł miesięcznie).
- Nowoczesne biuro z przestrzenią kreatywną.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Asystent zarządu
Data dodania:
dzisiaj
Komunikacja i szybka obsługa członków stowarzyszenia Organizacja spotkań i eventów: zaproszenia, koordynacja uczestników, zakwaterowania i cateringu...
Pracodawca: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: Poznań
OfertaAsystent zarządu - Koordynator ds. Komunikacji i Wydarzeń
Data dodania:
2025-08-15
Zadania: Utrzymywanie kontaktu z członkami stowarzyszenia oraz sprawna obsługa ich zapytań Organizacja spotkań, konferencji i eventów (logistyka,...
Pracodawca: Weegree
Lokalizacja: Poznań
OfertaAsystent / Asystentka zarządu
Data dodania:
2025-08-13
Oferujemy: Bardzo samodzielne stanowisko Elastyczne godziny pracy. Współpraca B2B, możliwość umowy o pracę. Samochód służbowy. Pracę w środowisku...
Pracodawca: Weegree
Lokalizacja: Poznań
Oferta