Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS Office
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne od kandydatów:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z skarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe,5) ukończone 21 lat,6) nienaganna opinia,7) uregulowany stosunek do służby wojskowej,8) prawo jazdy kategorii B,9) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,10) znajomość ustaw o: strażach gminnych, wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Prawo o ruchu drogowym, Prawo ochrony środowiska, Kodeks wykroczeń.Wymagania dodatkowe od kandydatów:1) preferowane wykształcenie wyższe kierunek: administracja samorządowa, bezpieczeństwo mienia i osób, ochrona środowiska,2) znajomość topografii Kościana,3) pożądane cechy osobowe: uczciwość, sumienność, odporność na stres, dyspozycyjność, komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność pracy indywidualnie i w zespole,4) praca wymaga: obsługi programów MS Office oraz umiejętności korzystania ze środków łączności.
Kościan
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 do 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie