Administrator

Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Administrator
Miejsce pracy: Oborniki
Numer: StPr/25/0082
OBOWIĄZKI:
Monitorowanie podległych nieruchomości w tym m.in.:1. Zgłaszanie, koordynowanie, kontrola jakości i nadzór nad usługami świadczonymi na rzecz Spółdzielni (przeglądy budynków, usunięcie usterek, utrzymanie czystości i zieleni itp.)2. Branie udziału w odbiorach robót.3. Kontrola stanu technicznego budynków i ustalanie potrzeb remontowych i konserwacyjnych.4. Uczestniczenie w miarę potrzeb w przeglądach budynków.5. Zgłaszanie wykonawcy usterek powstałych w okresie gwarancyjnym.6. Sprawdzanie faktur dotyczących działu, ich opisywanie zgodnie z przyjętym podziałem.7. Załatwianie zgłoszeń (interwencji) od mieszkańców.8. Przygotowanie korespondencji dotyczącej działu.9. Przygotowanie danych do planów rzeczowo-finansowych remontów i konserwacji oraz współdziałanie w ich opracowaniu.10. Opracowanie materiałów do sprawozdań i informacji o realizacji planów rzeczowo-finansowych.11. Kontrolowanie poprawności działania liczników wody, ciepła, energii elektrycznej, gazu.12. Koordynowanie odczytów wodmierzy i rozliczania wody w systemie.13. Sporządzanie obmiarów do planów i postępowań przetargowych.14. Branie udziału w komisjach przetargowych.15. Uczestniczenie w eksmisji z lokalu.16. Prowadzenie postępowania wyjaśniającego w sprawch naruszeń regulaminów.17. Zapewnienie właściwego oznakowania budynków.18. Obsługa wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez Spółdzielnię w zakresie techniczno-eksploatacyjnym.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Administrator nieruchomości (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne, kierunek: budowlane
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: Dobra organizacja pracy
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Uprawnienia: Umiejętność pracy pod presją czasu


Wymagania inne:

- wykształcenie - min. średnie techniczne budowlane lub pokrewne branżowe odpowiednie do pełnionej funkcji- co najmniej 3 letni staż pracy na podobnym stanowisku- uprawnienia budowlane- mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania nieruchomości- umiejętność czytania map, dokumentacji technicznej i kosztorysowej- umiejętność rozmowy z tzw. trudnym klientem- chęć poszerzania wiedzy- wymagany własny samochód- dokumenty aplikacyjne przesyłać można na podany adres e-mail : zarzad@smoborniki.plmiejsce wykonywania pracy: Oborniki, godziny pracy: 7.30-15.30 poniedziałki, 7-15 wtoreki - piątek, okres próbny 3 miesiące z możliwością dalszego zatrudnienia

Miejsce pracy:

Oborniki


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 do 8 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Administrator nieruchomości

Data dodania: 2025-03-08

Wykształcenie wyższe: zarządzanie nieruchomościami Wymagane doświadczenie na stanowisku Zakres obowiązków:- kompleksowe zarządzanie Nieruchomościami...

Pracodawca: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Oferta

Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami

Data dodania: 2025-03-05

Optymalizacja użytkowania i komercjalizacja nieruchomości. Pozyskiwanie nowych lokalizacji dla placówek oraz obiektów logistycznych. Poszukiwanie i...

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: Poznań

Oferta

Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami

Data dodania: 2025-03-05

Optymalizacja użytkowania i komercjalizacja nieruchomości. Pozyskiwanie nowych lokalizacji dla placówek oraz obiektów logistycznych. Poszukiwanie i...

Pracodawca: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: Leszno

Oferta