Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/24/1416
OBOWIĄZKI:
kompleksowa obsługa klienta – za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio; odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z towarami oferowanymi przez firmę; informowanie o dostępnym w sprzedaży asortymencie; pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów; przygotowywanie ofert handlowych, aby zachęcić do nabycia usług czy towarów;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: Administracja biurowa z obsługą komputera
Uprawnienia: Biegła znajomość MS Office
Uprawnienia: analiza potrzeb klienta
Uprawnienia: doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 2)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Poznań


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Contact Centre Representative I with Dutch

Data dodania: 2024-05-10

What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and...

Pracodawca: Aon

Lokalizacja:

Oferta

Customer Services Professional with Finnish

Data dodania: 2024-05-09

Location: full remote Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy...

Pracodawca: Foundever

Lokalizacja:

Oferta

Customer Support Specialist with English and Polish

Data dodania: 2024-05-06

In office paid training for 3 weeks. Nesting period for another 9 weeks. Work Type: work from home after 3 months Overall Job Purpose Client Overview...

Pracodawca: MAJOREL POLSKA

Lokalizacja: Poznań

Oferta