Dołącz do ekipy jako
Kierownik Działu Logistyki
Kierownik Działu Logistyki
Miejsce pracy: Poznań
W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Jesteśmy obecni na polskim rynku od 27 lat i otworzyliśmy już 78 sklepów!
Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Średni staż w Ekipie Leroy Merlin wynosi 5 lat, a 99% osób jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę.
Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju.
Znajdź swoje miejsce w Ekipie!
Kogo szukamy?
- masz minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku menedżera;
- Twoją pasją jest logistyka magazynowa i kontakt z klientem;
- potrafisz tworzyć i z sukcesem realizować plany roczne;
- bierzesz na siebie odpowiedzialność i stale poszukujesz nowych możliwości i usprawnień;
- stawiasz przed sobą ambitne cele i angażujesz współpracowników w ich realizację;
- poświęcasz czas na samodoskonalenie i rozwijanie innych.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- organizacja procesu przepływu towarów pomiędzy dostawcą, działem handlowym i klientem na poziomie sklepu;
- zapewnienie efektywnych, bezpiecznych warunków pracy i składowanie towaru w strefach magazynowych;
- zarządzanie zespołem profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces;
- rozwój kompetencji podległego zespołu;
- poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań optymalizujących efektywność procesów logistycznych i kosztów.
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
- premię za progresję;
- udział w wynikach i akcjonariat;
- fundusz mieszkaniowy;
- dofinansowanie do termomodernizacji;
- ubezpieczenie grupowe;
- prywatna opieka medyczna;
- eTutor - platforma do nauki języków obcych;
- kafeteria benefitów Worksmile;
- rabat na zakupy;
- telefon służbowy.
kariera.leroymerlin.pl