Ogłoszenie numer: 9533635, from 2025-03-10
Customer Service Advisor with German
Location: wielkopolskie
Job description
- Provide assistance via phone and email,
- Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations,
- Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently,
- Handle and process customer complaints with empathy and professionalism,
- Promote and sell additional products, such as mobile contracts, after resolving service issues.
Requirements
- Service-oriented thinking with focus on customer experience
- Fluency in German (min. C1 level)
- Outstanding communication skills
- Administrative and technical knowledge
- Very good English or Polish verbal and written skill (min. B2 level)
We offer
- Equal opportunities for all, regardless of age, gender, and other factors. Everyone is held to the same standards of knowledge.
- Embrace an international and diverse work environment that broadens your horizons.
- Benefit from our investment in your growth through coaching and mentoring, enhancing your skills and potential.
- Team-building events to foster a collaborative work environment.
- Team leader support at every stage of cooperation.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Data dodania:
dzisiaj
Udzielanie pomocy klientom przez telefon i e-mail, Dostarczanie wsparcia technicznego, w tym testy szybkości internetu, rozwiązywanie problemów, instalacje...
Pracodawca: Concentrix
Lokalizacja:
OfertaPracownik ds. obsługi klienta z językiem niemieckim luksusowej marki
Data dodania:
2025-03-09
Odpowiadanie klientom przez telefon, czat i e-mail, bo to właśnie dzięki Tobie nasi klienci będą zadowoleni i dobrze poinformowani. Obserwowanie każdej...
Pracodawca: Concentrix
Lokalizacja: Poznań
OfertaSpecjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Data dodania:
2025-03-01
Komunikacja z klientami (telefon, czat, e-mail) w celu zapewnienia satysfakcji i informacji. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Identyfikacja problemów...
Pracodawca: Concentrix
Lokalizacja: Poznań
Oferta